17/1/13

Οι "παγίδες" του νέου φόρου στα Ι.Χ.


Η επιβολή φόρου «πολυτελούς διαβίωσης» έρχεται να προστεθεί στις επανειλημμένες φορολογικές επιβαρύνσεις που έχει δεχθεί η αγορά και η χρήση αυτοκινήτων μεσαίων και μεγαλύτερων κυβισμού.

Όπως εξηγεί στο CapitalTV και τον Στέλιο Κράλογλου ο γενικός διευθυντής του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος κ. Δημήτρης Πάτσιος η νέα φορολογία στη χρήση των αυτοκινήτων δεν λαμβάνει υπόψη ότι πολλοί εκ των ιδιοκτητών αυτοκινήτων κυβισμού πλέον των 1929 cc, ηλικίας ως δεκαετίας, δεν διαθέτουν τα εισοδήματα να καλύψουν το νέο φόρο.

Η επακόλουθη επείγουσα πώληση αυτών των αυτοκινήτων σε χαμηλές τιμές ή η προσωρινή ακινησία τους δεν θα προσθέσει έσοδα στο δημόσιο, αντίθετα θα στερήσει πόρους από την πραγματική οικονομία.

Σύμφωνα με τον κ. Πάτσιο η υφιστάμενη προσωρινή ακινησία πλέον των 700.000 αυτοκινήτων απέδειξε ότι η ελαστικότητα στη φορολογία αυτοκινήτου είναι υψηλή, καθώς από την υπερφορολόγηση όχι μόνον δεν αυξήθηκαν τα έσοδα, αντίθετα χάθηκαν για το 2013 περισσότερα από 150 εκατομμύρια ευρώ μόνον από τέλη κυκλοφορίας.




capital.gr.msn.com